Saturday, June 20, 2009

Cite2 Baru

Cite2 baru aku skang ni ialah nak buat satu novel..
tapi novel pendek jela..
bukan cerpen..

Tajuknye dah ade..
Cume isinye belum ade
wakaka...
nantila aku mengarang novel tu..

actually bukan novel buku..
tapi e-novel..
best tak rasenye..
adeh perasan je aku ni
ko ingat aku ni faizal tehrani??
mak aih jgn la compare kan aku ngan die..
die tu hebat..

sambil wat e-novel ni.. tujuannya.. aku saje nak menghiburkan hati..
hati aku la..
hati korang aku tak tau..

and then nak memantapkan BM aku yang sememangnye teruk dari zaman persekolahan.. tu yg asyik kene kutuk je ngan somebody.. it was a long time ago..
cerita dalam e-novel ni berkisarkan seorang perempuan.. dan isi nye belum boleh diberitahu..

so tajuk yang dicadangkan oleh cik capeq kite or syafiqah my best friend ialah...
"DIRIKU BUKAN KASANOVA"
tajuk cam hangat.. ntah2 isi hampeh...
xpela.. give me a try.. mane la tau meletup nyah..
wakaka...

No comments: