Monday, September 28, 2009

aiyoo.. sakit pinggang..

hari ni hari kedua pinggang aku sakit.. dan aku rase nak patah jer..
aku gagahkan juga pg kerja hari ni..
tak sangka plak ade meeting mengejut.. almaklumlah dah lama bercuti..
keje tak gerak sgt.. aku rase mcm aku paling lambat je buat keje..
bahu aku pun sakit.. sebab angkat beg yg sgt berat..
bas bley plak terlajak sampai skudai parade..

hari ni memang agak letih.. lepas je meeting.. kitorang kuar pg lunch..
lunch di kafetaria noor dan terserempak ngan mamat yang asyik pandang2..
sengih2.. aku pun rase nak hentak je die.. tapi biar jela..
aleh2.. lepas lunch hour aku terserempak mamat tu kat johor biotechnology..
nak ketawa aku dibuatnye.. die pun ketawa.. aku pun tak tau knp dia ketawa..
then.. aku byk gak pg sana kemari.. almaklumlah.. nak selesaikan masalah projek2 ni..
hmm..

balik je pg opis terkejar2 aku nak buat lecture note..
aiseh.. die nak cepat la plak..
kate nak selasa..
aku tak sempat siapkan.. so now.. aku kene siapkan..
ade ke patut aku nak bagi kuih raya kat bos.. bos bley kate aku nak jual..
aiyo...
pening2..
takpelah.. asalkan niat aku nak bagi kuih terlaksana jua..

yok yok!! buat kerja..

No comments: