Thursday, December 24, 2009

hidup untuk kerja??

since aku keje ni memang kehidupan ni hanya utk kerja..
penat gile.. tapi nak buat camne..
this new year
aku mengharapkan satu perubahan yg baik berlaku kat diri aku
sememangnye aku rase nak pg jauh dari sini..
utk mengubati luka.. dan juga berdikari..
aku hope sgt2.. dapat ape yang aku impikan bersama dia sewaktu dahulu tapi
kali ni dalam keadaan berbeza..

nak bukak company mash jauh.. pengalaman dalam business belum ade..
tapi setakat ni cite2.. nak sambung master dah ade semula.. setelah sekian lama
aku buang..
so cekalkan hati..

tahniah jugak buat sarah anak murid aku kerana dapat 8A dalam PMR.. alhamdulillah..
tapi yg paling penting usaha dia utk belajar dan semangat die..
hope die kekalkan..
kepada rakan2 tempat kerja.. esok krismas kite kerja.. bley tido kat opis..
hongkong singapore malaysia cuti... tapi kene jaga pakistan... hahahaha
lalalala... hidup utk kerja...

No comments: