Wednesday, November 17, 2010

EID ADHA

Selamat hari ghaye korban...
kali ni aku xg solat sunat aidil adha...
bosan gak dok rumah...
pagi raye kali ni makan bihun goreng je..
lepas dpt daging baru la masak sup ke ape ke..
tapi aku nak kuar jap..
insya'allah nak melawat org...

kali ni beraya.. mirul xe lagi.. agak lain.. tapi da bese...
kalau aku kahwin.. adik aku laki xde.. mmg terkilan skit la..

cerita bab kahwin ni..
mmg rase nak cepat..
tp xde mase yg sesuai..

aku pun kurang paham bile ayah nak macam ni..
mak nak macam tu.. pening..
susah nak puaskan hati kedua2 ibu bapa aku ni..

kalau aku.. aku peduli ape aku anak sulung ke ape..
yg penting.. aku nak simple.. janji ade kenduri...
kasi org dtg makan..
bende2 lain xperlu...
xteringin pun...

kadang2 memerlukan jugak idea2 dari org yg dah berkahwin..
yg agak baru kahwin la..
bukannye sepuluh tahun dulu...
yela budget2 ni..
nak ngira.. ntah berapa kali kire...

bab master aku plak.. takat ni alhamdulillah..
da mula jalan balik...
experiment insya'allah akan dijalankan dlm bulan 12 ni...

so aku harap semuanya berjalan lancar
dan diberkati Allah...

k... tu je..

No comments: