Saturday, January 15, 2011

Dia pergi meninggalkanku...

hari jumaat lepas adalah hari sedih plus serabut otak aku...
lecturer kesayangan a.k.a supervisor aku akan pergi mengajar kat tempat len... waaa...
dalam otak aku ni.. byk perkara yg aku sedang pkkan.. mcm mane la eksperiment aku.. mcm manela.. ketua projek baru handle.. macam mane la kehidupan aku lepas dpt SV baru.. lagi kibut kot..

hurmmm.. kat sini aku nak citer pasal SV aku ni..
SV aku ni asalnye org morocco.. tapi akhirnye die jadi warganegara kanada..
fasih berbahasa french, arab, inggeris.. dan sikit2 bahasa melayu..
4 tahun rasenye die dok mesia..
aku kenal die time 3rd year kat UTM mengajar subjek related to atmosphere..
die sgt hensem, peramah, friendly dan baik...
belajar ngan die sgt2 best...
aku pernah belajar ngan die.. keje ngan die.. and dibawah supervision die..
walaupun aku xpandai english.. aku rojak2 je ngan die.. tapi die paham..
ade 2 org anak lelaki yg cute berbaju melayu..
dan isteri yg sgt cantik...
sgt best waktu die ajak RS for meteorology.. aku dpt A.. itu sudah pasti..
yg paling aku xkn lupe.. setiap kali jumpe aku.. mcm org kelamkabut..
yg die suke tanya.. amanda how are u?? itu jer soalan die.. dlm sehari 2~3 kali tanya soalan yg same

pasni tiada lagi lecturer hensem ni.. die nak pg Bahrain... aku sgt2 sedih.. ingat leh la die dtg wedding aku bulan 6 ni.. tapi xdpt.. anyway... aku doakan die berjaya dan terus menjadi lecturer yg bagus..

aku akan ingat jasa Dr Ali ELBATTAY...

*sob sob sob*

1 comment:

Miss Pija said...

Dr Ali nk pindah da?sedey jgk...