Monday, May 23, 2011

aku rindu dia..


setelah lama aku xupdate blog atas sebab2 tersgt2 la bz.. utk membuat persiapan perkahwinan aku yang bakal diadakan awal jun ini.. mak aih... nak dekat da weh... cuak2.. tapi aku xnk citer sgt pasal persiapan utk entri ni.. aku nak cerita pasal bende lain..

ekceli aku sgt merindui DSLR... kenapa aku dipisahkan begitu jauh... macam sengaja kene pisah... waa... xdpt tgk langsung... org tu xtau ke yg aku ni pun ade perasaan syg kt bende tu.. aku rase agak tertekan gakla.. sebab nk amik gambar itu ini.. tapi bendenye xde..

maybe org susah skit la nk paham perasaan aku ni.. err.. tensi ni... tetibe je.. dah sebulan xnampak.. tu yg rase mcm nk marah jer..

nak marah pun xde gune.. luahkan jela kat blog...

rindu same kamu D90..

waaa... xbtol sudah..


No comments: