Wednesday, May 5, 2010

~Still by angelina jolie~

kome sume tau x minyak wangi angelina jolie??

kisahnye...

hari ni aku pg ke HKL utk mendapatkan nasihat doktor dan rawatan selanjutnye..
telinga aku belum pekak yer... normal
dan maybe aku akan berjumpe pakar lain plak..
dari neurologi ke ENT ke mane ntah~

setelah hampir 4jam aku di hospital
bukan jumpe Dr 4 jam..
tunggu giliran 4 jam..

aku balik la...
bukan balik rumah
tapi menghalakan diri ke.. Maju Junction
niat di hati nak beli Iphone~~
tapi.. pk2 balik aku tak reti gune..
aku bukan minah gadget

then jalan2 beli coklat 5 kotak RM 11 (ade promotion)
Beli Jam kanak2 2 biji
then~~
tempat org jual minyak wangi...
aku ni dah lama tak bau minyak wangi JLo..
so pi la bukak nak bau
yg pertama tu aku sukak..
bukak JLo still tertumpah atas tangan aku..

dem...
wangi memang wangi~~
tapi bau pati melekat kt tgn..
patutnye aku makan MCD tu bau MCD..
tapi bau JLo plak...
da mcm koliang la plak...
basuh tgn gune sabun pun tak hilang bau die..

tension ade gak..
sampai skang melekat bau die~~
ayah aku kate ..
kalau minyak wangi mahal 3 hari pun xhilang bau..
adeh...
mcm da meresap dlm badan jer..

mcm mane ek??

5 comments:

Mika said...

gosok gn minyak tanah or minyak masak..;)

Lydia Amanda said...

bley ilang ke?? wangi die mcm meresap kat kuku

Mika said...

potong kuku..minyak pon bley resap kot dlm kuku. dua2x kn mcm aer ;)

Lydia Amanda said...

adeh~~ potong tu... abes takde kuku

Mika said...

mst adernyer..tgg dier tumbuh baleklh..;)