Friday, May 28, 2010

wesak day

bapak bosannye bekerja time org cuti..
memang takde mood...
mesti kene makan mcd delivery...
aku gerak dari rumah lebih kurang 7 pagi..
mengantok siot...
tapi apakan daya layankan jer...
pg gak kerja...

pagi2 sistem slow respond.. mcm taik la...
nak marah da mmg habbit system tu..
sistem baru bgn...
tension jer...

tapi yg baik nye hari ni... singapore cuti..
kalau dorang keje...
memang sakit hati nak ckp ngan hantu2 singe ni...

aku de story semalam...
teruk gak la..
ade satu bos ni bising kat aku..
user pun tgh marah
mane satu aku nak dgr..
yg aku bley kate cilakak punye user..
dlm hati dah mendidih..
nak je aku tengking dua2...

korang pk la..
kalau org mintak tolong sgt2 kat korang.. mesti korang tak sampai hati kan..
tolong la jugak.
pastu bile kite tolong.. die plak bley maki kite dan dlm mase yg same bos bodoh ni bising2..
mmg rase nk kene tampar ngan aku..
hantu btol...

lame gak aku xmarah ni..
so takyah la marah...

hari ni nak jumpe enchek tersayang...
lalalala~~
jumpe capeq......

No comments: