Saturday, October 9, 2010

lame x ngedate..

aha.. last khamis i dan enchek kucintai~~ pergi berdiskusi di kedai makan ntah ape name...
tapi sebelum tu den nak story pasal nasib malang berbau tanpa disedari... cerita nye agak scary.. sebelum i kuar rumah.. btau kat baba nak jalan2.. pastu i trus je cari kunci rumah.. susah gak nak jumpe.. pastu buka kunci baba ade kate something tapi aku xdengar..

aku pun keluar.. jalan2 da sampai kat traffic light.. xsemena2 ade satu lori buat u turn bongok.. lori tu dah melanggar satu lopak air.. dengan nasib xbaik.. percikan air aku jugak yg kene.. sebab aku tgh jalan kat tepi tu.. pastu dengan perasaan geram plus nak ketawa.. aku kol baba.. minta die jemput n aku nak tukar seluar.. damn~~ pastu baba pun cakap tadi DIA kate jgn keluar... DIA tu sape?? haaa... scary tu... minta maap la.. aku mmg xperasan langsung... da nasib xbaik.. nak wat camne...

seterusnye i pergi ngedate.. ish3x.. bising gak baba.. katenye darah manis.. huhu.. selama ni kuar sebab ade hal tertentu.. kali ni betol2 spend time ngan enchek.. i hepi la.. ngehehehe... lame x berperangai remaja... thanx enchek kerana mengembalikan wajah remaja ku.. (aish tetibe plakkan..) ape yg penting kerjasama... wawawawa :)

dalam perbincangan diskusi meeting and dating banyak gak perkara2 yg dititikberatkan.. plan mase hadapan.. al maklumlah... i di johor.. die di KL bincang through phone xbesh... anyway... hope what we plan can be true... amin...

p/s:berdebar hati ni.. rase nak ehem2.. muakakaka... (",)

nilai2 moral: jgn dating.. darah tgh manis yer.. kepada yg seangkatan dengan i..

No comments: