Monday, September 27, 2010

sekitar konvo raya dan KAF5

sekarang ni adalah minggu konvokesyen yg ke berape ek?? ntah. aku pun xtau.. okies.. kat sini nak ucapkan tahniah kat member2.. funny.. pulloh..nazrul.. paley sy xtau la.. kerana grad.. xlupa jugak kat yazif and fandy.. dAN juga kawan2 yg len.. tahniah skali lagi..

seterusnye saya nak menceritakan ttg pesta konvo kali ni.. kali ni bagi saya gerainye2 ok.. banyak sgt baju seperti bese... tapi variety tu ade.. bagus peniaga.. yg xbestnyer.. program2 sekitar pesta konvo xde yg best dan xmenarik.. harap diperbaiki lagi utk akan datang.. saya tau ygpesta konvo kali ni agak banyak duit.. disebabkan ade gerak usahawan tani.. ok..

yang best plak pade weekend baru2 ni.. capeq and funny dtg UTM... thanx kawan2 kerana sudi dtg ke UTM.. mmg seronok.. tapi maaflah kalau saya ni lompong2.. yela.. pack dgn aktiviti..selain itu..sheilla pun join sekaki gak.. bertambah meriah la bilik saya.. kalau x.. senyap jer..

cerita lain plak pasal KAF 5.. agak kecewa sedikit dgn management kursus... banyak yg perlu dipelajari.. tanya senior dulu.. minta pendapat.. kalau senior bagi teguran.. pk baik2.. bukan ditolak dan marah balik senior.. xbaik tau.. pendek kate.. kalau la ade mase.. dan peluang.. habislah kene tembak dengan akak.. k.. rasenye.. cukuplah..

hope dpt la bertemu lagi dengan kawan2.. semua...
yg baik itu dari Allah.. yg buruk dari kelemahan saya...
thanx again..

No comments: