Monday, February 21, 2011

Salah ke aku ade personal blog??

pertama2 skali aku nk mintak maaf sebab kekasaran bahasa dalam salah satu entri dlm blog aku sendiri... dan sewaktu dengannyer..

ok..

skang aku nk btau... aku ade blog ni utk luahan hati semata2 sahaja.. dan tiada kene mengena dengan hal isu2 semasa.. kalau ye pun aku marah... aku xsebut pun nama org atau kelab tu ape.. NEVER MENTIONED...

aku xkisah la kalau korang nk ckp ape.. prinsip aku suke ati korang la.. mulut org mcm mane nak tutup.. mcm mulut aku gak la...

terima kasih atas komen korang sume.. dan aku xsangka blog aku yg paling xmeriah dan xde info ni korang bace jugak.. ini semua aku xpaksa.. bukan nak berlagak.. tapi mmg bukan niat nk glemer... ntah kali ke berapa entri yg hampir same mcm ni aku terpaksa buat... almaklumlah... aku xpandai nk link2 kan..

yang kate aku ni perempuan terukla ape la.. (komen2 yg teruk) aku xkisah... mmg aku bukan perempuan yg baik pun.. thanx sgt2 atas komen membina anda...

thanx again..

p/s: ingatkan dah xde org baca blog ni... entri2 lame pun kene kutuk...

~~maafkan i yer~~
sori entri tu i xmo delete sebab sume itu kenangan~~


No comments: