Sunday, November 15, 2009

Final Penyampai Ikon 2009


Final penyampai ikon 2009 boleh dikatakan sgt mantap...
persaingan sengit antara setiap finalis bley dikatakan sgt terasa..
aku bukan lah juri professional.. tapi bley ar nak bagi komen
komen aku utk ade 2 org finalis kat situ.. tak payah masuk final pun takpe..
tapi atleast mcm bagi peluang utk dorang tonjolkan kelainan..

yang selebihnye..
utk part pemenang..
aku cam kureng bersetuju la dengan result..
tapi aku percaya yang rezeki itu ade dimana2.. insya'allah..
maybe peluang faizi lagi menyerlah di tempat lain..
tapi faizi memberikan satu persembahan yg sungguh mantap..
cukup utk membuatkan bulu roma luqman tegak... hahaha
ayah aku kata juri mcm favouritism.. yela..
perempuan cantik la plak kat situ...
nevermind..

Org yg tak paham bahasa melayu pun bley sokong faizi tau..(Foreigner)
aura faizi cukup utk org bley tunggu nak tgk berita setiap hari..
selera org dah bley tukar dari tgk TV3 ke RTM..
sebelum ni org selalu kata RTM tu utk TV org2 tua2 je
now.. aku rase kalau faizi jadi penyampai..
aku pun nak tgk RTM la plak.. hehehe..
sgt segar penyampaian tu...

semua org kata faizi deserve no1..
tapi faizi tetap no1 utk kitorang..
papehal... semua pun best...
kla.. good luck utk faizi..
semoga peluang yg lebih cerah akan tiba walaupun tak dpt no1
contohnye mcm (faizal tahir) top jer...
hehehe

No comments: