Saturday, November 28, 2009

melayan perasaan..

semenjak dua menjak ni.. aku da jadi org yg workaholic..
haa... kuar rumah pagi2.. balik rumah malam..
aku yg sentiasa sibuk meguruskan pekerjaan.. tapi lupa akan diri sendiri..

sebelum aku terlupa habis.. aku nak ucapan tahiniah kat abg afiq.. sebab bertunang.. semoga kekal sehingga jinjang pelamin and ke akhir hayat dengan pilhannye..

aku rase ramai da tak terkejut lagi pasal aku... sebab aku da kembali ke asalnye aku..
aku yg tak pedulikan sgt tentang diri sendiri..
wakaka..
tapi kesihatan diri aku tetap jaga... alhamdulillah.. da makin sihat.. chubby tu takla..
cuma aku runsing sedikit bile dok rumah... yela.. aku keje penat.. cuti nak rehat la sehari.. takbley jugak..
ade nye gangguan..

benda yang aku suke buat ialah.. berangan..
baring sambil berangan... berangan ape tu?? adelah... tunggu putera raja tunggang kuda putih utk jemput aku.. wakaka..
next week aku plan nak buat makan2 utk kawan2 terdekat.. aku nak jemput org yg sgt mengenali aku.. tapi apakan daya.. terlalu jauh utk aku capai...
so kalau jadi.. aku jemput la korang... pada yg aku terlupa nak jemput.. maaflah.. nanti ade kenduri lain aku jemput.. ni.

bekerja dealing ngan user yang agak sengal ni.. xpaham bahasa.. menguji kesabaran aku..
yela org yg tak paham bahasa..
tapi semuanya mematangkan diri aku.. agaknye ni la perangai aku dulu.. buruk nye...
hehehe

dua tiga hari ni aku dok terkenang mcm2 benda..
ni la padahnye bile tgk crite korea...
cite romantik la plak kan..
hehehe kelakar je... da mcm org kene angau..
kalau ade pakwe takpe gak kan...
harharhar..

rindunye kat kengkawan UTM...
terlampau bz sampai tak menyempat nak kol or msg.. sempat dua tiga org je...
klah tu je kot lenkali cerita lagi kalau tenet tak buat hal

1 comment:

aidil62nd said...

wah .. keje kat maner skang nie ???