Friday, February 19, 2010

di tempat kerja tgn beku

mengantoknye... rase nak tido je time keje.. tapi tak boleh la plak..
aku rase mcm nak lepak rumah member.. malas balik rumah..
nak OT pun malas...
minggu ni masuk keje kol 7pagi kuar kol 3 ptg
tapi aku selalu lewat masuk.. dalam 10 and 30 minit
total adela nak dekat sejam lewat minggu ni
aduyai...
nanti mesti kene mengadap bos

lately aku byk membaca cerita2 lawak kat blog org
memang besh... gelak sorang2.. then memember kat opis pun tegur aku..
hahaha
layankan jer..

aku terasa nk pg karok.. tapi tgh tunggu mase yg sesuai..
bile agaknye..
hehehe

semalam lepak rumah member.. die da nak kahwin
hmm.. parents die tanya kat kitorang bile..
aku sengih jela..
takde calon lagi... lambat la.. dalam sebelum 30..
itupun kalau ade yg sudi..
wakakaka..

soalan ni akan menjadi soalan paling hangat bile kenduri kahwin kawan2 aku kat taman dan sepupu aku nanti..

dan kene la buat muke selamber...

dalam seminggu ni gak aku tak bercakap sgt ngan family aku
aku pun malas nak pk
dorang punye pasal la... nak ckp ngan aku ke tak nak it's up to them
nanti bile susah cari aku...
menyampah!!
hahahaa

laparnye...
nak tunggu pukul 12...
nak makan...
kat sini selalu sgt winter...
air cond sejuk nak mampus...
beku dah tgn ni

No comments: