Wednesday, February 24, 2010

gastric leads to cancer

dulu aku pernah gastrik...
mase PLKN..
tapi aku pun tak hengat sgt la mase tu...
yang pasti aku makan ubat sachet..
mase tu ok la...
dah lame tak kene..
aku da kene balik

ya rabbi...
sakit nye...
nak tegak pun tak boleh...
sakit2...

aku rase jadi balik sebab keje aku...
name pun keje syif..
since masuk keje kol 7 pg...
seminggu tak breakfast
then makan tgh hari terus..

pastu aku time makan yg pedas2 je...
hari sabtu aku makan asam
makan sambal

pastu ahad makan bihun sup pedas2 pagi2..
terus kene gastrik...
4 hari sakit...
seyes susah nak keje...
mc 2 hari.. mesti bos aku bengang jer...

2 kali pg klinik dapat ubat yg bese...
tak berkesan langsung...
hari ni kemuncak yg aku rase sakit dan tak boleh nak tahan
mintak tolong org hantar kan aku pg hospital
parents aku sendiri bz

last2 faiz tolong aku...
thanx temankan saya..
btol2 menyusahkan awk..
saya tau awk bz sgt...

selepas sampai kat HKL
aku kene makan ubat dan terima injection
lepas tu check darah and pg farmasi...
sesampai nye aku dirumah
aku pun makan roti...
then makan ubat pastu tido...
waaa... bangun je rase sakit tu takde langsung
alohamdulillah syukur...

No comments: