Sunday, June 13, 2010

plan oh plan..

plan itu plan ini... ntah jadi atau tak... gua peduli pe... asalkan gua ade plan... (gitu la plakkan..) mesti korang pelik... kate aku nak sambung master.. tapi tak sambung2 master lagi... pening gak kepala otak aku ni.. yela.. aku nak sambung sgt2... kalau tak aku akan terperap keje kat scope ni selama2nyer... ish3x.. xnak aku... no life...

aku nk sambung master sebab xnk lagi lari landasan... mcm rugi je belajar 4tahun remote sensing.. aleh2.. keje bidang lain... kirenye aku ni dah familiar bidang IT yang dahulunye agak buta IT.. cukup2 la tu... makin lama makin byk keje.. makin ramai yg buta IT.. agak2 la kalau nak keje kat bank... amikla org yg tau gune ms office ngan baik.. ini tak.. itu tak tau ini tak tau... sekeh2 kang...

sebenarnye keje kat sini tak susah sgt.. pg keje balik keje... tak bawak balik keje ke rumah.. sbb kejenye hanya di office.. tapi kepenatan jela.. aku tak kire.. papahal.. aku akan teruskan cita2 aku nak sambung master selagi aku tak dpt keje dlm bidang remote sensing..

recently aku tak rajin nak tgk blog mahupun berfesbuk... aku tersgtlah bz dan sgt2 penat..
ni pun tgh keje.. mcm ayam btol..org lain tgh sedap tido kot.. aku dok mengadap PC dan melayan karenah org... pastu dgn masalah family.. mak ayah aku yg marah sgt kat aku... hmm..

sakit btol jiwa ni.. rase nak kuar dari rumah... mcm2 yg aku pkkan.. mulela nak tukar plan... mcm2.. tolong.. mcm mane nak cari duit ni....

No comments: