Sunday, August 15, 2010

ayam Golek + Pizza Hut

pizza hut pizza hut ayam golek pizza hut...
nyum nyum~~~ sedap tu... hari ni gua berbuka dengan enchek di pantai dalam.. area2 kerinchi ler... tempat nya mmg padat beb.. kitorang park kereta.. bapak la jauh nyer... da makan tu leh lapar balik la.. tapi xkisahla.. kerana gua amat2lah berpuas hati dengan ayam golek nara ni... seekor ayam golek RM18.. mmg sedap.. gerenti terbaik dan lebih baik dari... kenny rogers..

Semalam wa berbuka dengan adik2 + enchek + zarisya... terbaik jugak order 6 org yg makan 5 org... aku da macam mak... belikan baju utk adik2 aku n ape yg dorang nak... yang penting aku happy melihat org di sekeliling happy

anyway.. baru ade umphh nak start literature review...
owh... master mmg besh!!! (Kene kuatkan diri dan betulakn mind set supaya aku bley buat!!!)

No comments: