Thursday, August 12, 2010

salam ramadhan...

masih belum terlewat utk gua ucapkan selamat menyambut ramadhan...
ramadhan yg gua idamkan ialah... menyambut ramdhan di UTM skudai...
pelikkan.. org nak puasa kat rumah ke ape ke.. tapi gua beza ngan org len...

alhamdulillah... masih diberikan kudrat dan semangat dan dipanjangkan umur utk merasai ramadhan...

bercerita tentang peristiwa2 yg telah berlaku...
kesempatan ini gua nak memberikan setinggi2 penghargaan kerana bebudak remote sensing telah menjemput gua menjadi salah sorang panel utk talk pada kem RS yg lepas... walaupun gua rase gua takde pengalaman sgt... thanx la kerana sudi menjemput... credit to 4th year SGS 2010 :P

perjumpaan KarISMA...
haritu.. dengan xsengajanya aku telah menghadiri perjumpaan karisma..
anyway just nak menasihati adik2 kesayangan gua...
akak bukan nak marah2 tau... akak sayang adik2 ni... that's why la kene bagi teguran skit...

credit to Azwa kerana memberikan dua set pen yg akak sukakan...
i'll keep it!!
hehehe:)

bercerita tentang master.. alhamdulillah... stakat ni dengan Izin ALLAH.. masih berjalan seperti yg dirancang :)

di kesempatan ini juga... gua ingin melahirkan rase tahniah pada sepupu gua.. wahhh nak tunang da ek.. ni yg buat iza jeles... takpe2 hope jodoh yana berkekalan sampai akhir hayat... :)

"ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna.. agar dapat kelalui dengan sempurna"

p/s:suddenly mish my famili so much...

2 comments:

Sharifah Nur Azwa said...

teringin nk borak2 cm ari tu dgn kak amanda..hehe

Lydia Amanda said...

boleh je azwa... nak makan sesama.. nak borak2.. takde hal la... akak mmg suke :)