Thursday, September 9, 2010

persiapan menyambut hari raye..

aku da bersiap ke??
hehehe ntah ler.. ala kadar jer..
yang paling penting aku da buat ape yg selalu aku buat..
mcm pasang langsir.. cat pagar.. cuci rumah.. okies...
cantik pagar rumah.. same kaler ngan kete...

aku tak beli lagi tudung utk digayakan bersama baju raye.. nak men sebat xbley.. so xtau la nak pg beli bile... hari ni plak last puasa... tahun ni paling banyak aku berpuasa kat rumah... skit kat UTM... berpuas hati sebab ade mase gak berbuka dengan enchek...

ape yg beshnye raye kali ni hari jadi aku.. (bukan nak mintak hadiah) aha.. mmg kurang la wishes.. sebabnye org sibuk beraya... neway.. aku mmg teringat la mase zaman belajar and kerja kat UTM last time.. sampai 3 kali sambut bufday... xkan kulupa.. dan sebelum2 tu.. thanx kat hamba Allah yg selalu buat surprise party.. no wonder aku mimpi dia lately..

tukar cerita... alhamdulillah... aku pasti merindui ramadhan.. semoga aku dapat berjumpa ramadhan lagi utk di masa akan datang...

No comments: