Thursday, September 2, 2010

belok la sket...

belok la sket..... apa pasai straight jer.. xreti btol.. ni bukan nak marah.. tapi nak meluahkan ape yg terbuku di hati... (mcm ape je).. kisah kali ni ialah.. ade dua department dlm satu ipta ni kan.. malas nak sebut.. satu tingkat satu.. satu lagi tingkat dua.. tapi jauh la dari main kampus.. gua bukan ape.. xpaham sungguh.. hanya kerana satu surat xsame dengan pelajar lain.. aku terpaksa berulang alik utk setelkan masalah ni.. ade ke patut?? xpatut... sebenarnye prosesnye senang aje.. tapi saje nak susahkan org yg tersedia susah macam aku...

skang ni sume dah di ujung jari je.. pe susah??? aish... aku pg hari ni kate esok.. aku datang besok kate lusa.. kalau datang lusa nanti kate datang tulat.. gitu ke?? ish3x.. xelok tau.. baik xyah dtg jer..dua2 department ni bukannye jauh sgt.. naik tangga satu tingkat je.. minta department tu printkan surat yg same dengan org len abih cerita... pe susah.. bulan2 pose ni buatlah amal ibadat skit... kalau ye pun proses jela dulu.. da terang2 aku student.. ade kad matrik.. sume ade... ape yg ko xcaye lagi... xkan la senang2 aku dpt tandatgn ketua projek dan sume tu.. bongek...

bile aku dtg tadi naseb baik la tetibe pegawai ade.. kalau x.. taun depan la jawabnyer.. xsampai lima minit surat tu da siap... haaa... kan senang... kenapa nak susahkan keje?? nak print2 esok... nak tunggu org buat komplen kat pihak atasan baru nak gerak?? hampeh!!..

orang bayar gaji.. buat keje la.. bukan makan gaji bute tau.. xelok.. sia2 idup.. kalau mase awal2 sem tu aku tak kesah sgt.. paham sebab ramai student.. ni.. da dua bulan da.. hurmm... siku sekor2 nanti..

sikap2 mcm ni perlu la kita ubah...korang ni nasib je tak rase keje swasta.. kalau keje swasta korang mcm ni.. p campak dlm lombong jela.. jgn asik straight je.. xberkembang otak.. cube la belok skit.. think out of box..

selamat hari raye maaf zahir batin * tetibe.. xkire la.. awal lagi..*

hehehe peace jgn marah2...

No comments: