Friday, September 11, 2009

exhausted day

ape nak jadi kat aku and leha.. aku ngan die semalam merayau2 di JB..
kami cari ape??
cari kebun SAYUR

memang penat gile.. aku dok tanya2 la kat org sekeliling..
"Taukeh, U ada kenal tak sapa punya itu kebun??"
"waa saya tarak tau lo.. you mau apa?? mau beli sayur ka??"
"Bukan meh.. saya mau jumpe itu taukeh kebun sayur.. "
"You dari mana??"
"I dari UTM.. mau buat kajian pasal itu salad"
" you sekolah la ni"
" hmm sekolah la taukeh.."

macam ni la gayanye.. setiap kali nak tanya kat org..
aku tanya gak kat pasar and kedai runcit

Mane you dpt bekalan sayur2 ni..??
kempas
seyes penat dow..
balik je.. aku ngan leha terus tido..
waa.. memang lega dpt tido..

then petang aku ngan leha pg rumah Prof mazlan..
Prof buat iftar.. so aku terharu bile ade surprise party utk aku..
yee..sgt terharu..

then malam bawak mona and maknye jalan2 kat danga bay.. thanx kat leha bwk aku jenjalan
its wonderful day actually.. rezeki aku.. sumenye org belanja.. hehehe.

No comments: