Sunday, September 27, 2009

Hari Raya yang Berbeza

selamat hari raya kawan2..
da lewat aku wish ni..
al maklumlah.. bz beraya.. blog pun aku tak tgk..
bukan kate blog.. email pun aku tak bukak..
raye kali ni berbeza sedikit dengan sebelum2 ni..
aku da kene bagi duit raya..
masih dpt duit raya.. tapi tak byk la..
kelakar je rase...

raya kali ni gak berbeza sebab pegi rumah nenek di hari raya kelima..
hari raya pertama sampai ke-4 kat muar...
raye kali ni jugak aku tak beraya kat rumah kengkawan di rawang..
rase mcm singkat je mase..
raye kali ni gak berbeza sebab.. aku da bekerja..
dan yang paling penting aku beraya dengan org yg berbeza..

dan pada raya kali ini jugak aku ditembak dengan machine gun..
byk gile soalan cepu cemas..
tapi yg paling mantap sekali nenek aku punye soalan la..
aku pun ape lagi telan air liur jela.. terkedu jap..

raye kali ni aku jumpe byk sepupu aku yang sebaya dan dah berkahwin
dan mempunyai anak..
padan muke... kene jaga anak.. anak dorang nakal..
tu jela kot.. pinggang aku sakit da ni..
aku nak baring.. ni da ade kat johor..
wee~~

No comments: