Friday, September 18, 2009

its coming again!!

persiapan berhari raya telah bermula..
tulang pinggang aku mula la rase nak patah..
tgn aku da sakit2..
mak aih..
semalam aku g jalan TAR..
gile ramai beb.. kesesakan lalu lintas pejalan kaki..
ape da.. jalan kaki pun bley jem kew??
tapi da mcm sardin..
balik2 tak beli pape pun..

siang sental lantai rumah.. malam jalan2..
hari ni.. buat kuih..
kemas rumah.. berkebun skit..cuci lantai luar.. tukar langsir..
lap tingkap.. haa.. semua keje aku..
aku kate ngan mama.. tahun ni org tak beraya.. tapi rumah beraya..
tinggal satu hari lagi ade hati nak cat rumah..
lunyai la aku..
tapi tak kot..
sebab catnye tak g beli lagi..
aku sebenarnye rindu kat enchek..
nak jumpe enchek.. bile agak2 nye kite dpt berjumpe..
wakaka..
enchek..mama suro jadi imam bace tahlil arwah..
bersedialah.. hehehe

No comments: