Sunday, March 21, 2010

girls day out..




Last friday aku dok rumah sepupu aku yana...
buat pertama kali aku kuar bersama sepupu aku ni..
haa.. satu hari suntuk kuar berjalan..
mula dengan pg mid valley..
the mines..
putrajaya..
alamanda..

bley tahan letih gak la

ceritanye kuar sampai pg byk tempat ni pasal alice in wonderlands
punye la nak tgk sgt..
sanggup cari tempat yg ade tiket lagi..
nasib gak kat the mines ader...
kalau tak.. merayau lagi cari wayang yg available

for alice in wonderland.. the story was good..
funny.. but selalu hero mestilah lelaki kan..
tapi citer ni alice jadi hero..
so really interesting

dalam mase nak tunggu masuk wayang..
aku ni dgn ngok ngek nye pg la main bowling...
memang juara masuk longkang la aku...
mane taknye.. urat saraf aku ni masih sakit lagi..
demam xbaik lagi la.. ade hati nak main bowling
dengan bola xsuite dgn jari aku.. pedih gak la..
tapi takpe.. just for fun...

then semalam gak.. makan mcm2..
time ni la xbley tahan bau KFC.. bau famous amos..
sume aku nak bedal

pade sebelah malam.. aku g tgk belon panas...
waa... cantik gile bile die nyalakan api.. belon tu sgt cantik...
ade pancaragam yg lagunye yg sterotaip (btol ke aku eja tu :P)
yang penting aku dpt la amik beberapa shot gune sony ericsson aku ni..
majoriti org gune DSLR..
menyebabkan aku makin bersemangat utk mengumpul duit beli DSLR..

mase aku g alamanda aku ade la jumpe bebudak briotlegend..
yg kebetulannye nak g tgk belon panas cam aku gak...
tapi aku tak join dorang la sebab aku da g dulu..
lame gak tak jumpe dorang.. and aku nak wish happy belated birthday kat jep
hahaha

semalam jugak hari konvokesyen buat rakan aku dua org yg nakal ni
uncle dan jugak hairie.. aku rase ade gk yg len.. tapi xsure dorang konvo same ke x..
congrats uncle.. congrats hairi..
hehehe

the end of the day.. pg dinner kat ... ape ek name kedai tu.. alamak da jadi cam yana plak..
hehehe jgn marah ye yana..
pg kat situ makan western..
sedap weh.. aku minum air asam jawa..mushroom & chicken soup and fish n chip
pastu aku blur..
rase ngantok teramat...
nak berckp pun tak larat..

sampai kat rumah tido...

dek kerana penat yg terlampau...
aku dtg kerja lewat sepuluh minit... hahaha..
lawak jer

1 comment:

yanamib said...

iza nnt emel kt yana gbr2 belon panas tu eh..hehe..camera iza je elok gbrnyee.. ;p

ctliyanaDMIB@gmail.com

TQ