Thursday, March 25, 2010

rahsia sebalik tarikh lahir aku

ni la rahsia sebalik tarikh lahir aku...
hmm kebanyakannye memang aku.. dan certain tu aku xtau la


7.INTELEKTUAL

Pencari dan suka menyelesaikan sesuatu dengan sembunyi
Sukar menerima sesuatu perkara
Tidak suka dikritik
Suka bersendirian dan berpengetahuan
Sukakan teknikal
Hidup dalam dunia mereka sendiri
Perlu belajar untuk terima kenyataan

================================================

No.1

Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.
http://supervain.com/2009/02/05/rahsia-tarikh-lahir/

================================================

tarikh lahir 10, 16, 21

Suka bekerja, memiliki nafsu yg tinggi dlm usaha mencapai cita2nya...dlm pergaulan sehari-hari dia merupakan org yg mudah tersinggung, Namun begitu dia seorang yang jujur dan tabah dalam mengahadapi persoalan..soal cinta dia sgt setia dan sebab itulah dia mudah disenangi.Tapi dia seorang yg terlalu cemburu.kalau dia baik dia sgt baik dan kalau jahat dia sgt jahat

================================================

SEPTEMBER

sangat besopan santun dan betolak ansur sangat cermat, teliti dan teratur suka menegur kesilapan orang lain dan mengkritik pendiam tetapi pandai bercakap sikap sangat cool, sangat baik dan mudah simpati sangat prihatin, terperinci, amanah, setia dan jujur sensitif kepada sesuatu yang tidak diketahui banyak berfikir daya penakakulan yang baik otak bijak dan mudah belajar suka mencari maklumat mengawal diri dari selalu mengkritik pandai mendorong diri sendiri mudah memahami orang lain ( daya firasat tinggi ) dan banyak simpan rahsia sukakan sukan, hiburan dan melancong kurang menunjukkan perasaan lama menyimpan jika terluka hati terlalu memilih pasangan sukakan benda yang luas bersistematik


================================================


Izzatul Amanda ,Anda sememangnya HEBAT dan berhak menjadi HEBAT. Apa yang anda hanya perlu lakukan ialah kenali diri anda, gilap dan serlahkan potensi yang telah anda kenalpasti serta perbaiki perkara-perkara negatif yang terdapat di dalam diri anda Bersama dengan ilmu serta tunjuk ajar daripada mereka yang telah berjaya, buat plan-tindakan dan bersungguh-sungguhlah melaksanakan plan-tindakan anda itu. InsyaAllah, berkat usaha anda yang berterusan yang tidak mengenali istilah putus asa serta doa yang tidak putus-putus kepadaNYA, anda akan berjaya memperolehi apa yang anda angani dan citakan.
Sedikit mutiara kata untuk dikongsi sebagai perangsang kepada anda yang HEBAT ini:

"No matter how bad it is and how bad it gets, you're going to make it."
"Winners never quit, quitters never win."


Tafsiran Tarikh Lahir Untuk : Izzatul Amanda (Tarikh Lahir : 10-9-1986)
Nombor Peribadi : 7 Elemen : Air Ciri Utama :
Kawan Sinopsis : Disukai kerana terikan pengikut namun cerewet dan suka berhujah.
Tafsiran Umum Peribadi : Suka berhujah, cerewet, popular, tarik penyokong.
Warna Yang Sesuai : Biru dan hitam.
Status Body Mass Index (BMI) : 21 => Normal (mempunyai berat badan yang ideal).
Kekalkan gaya hidup yang sihat melalui pemakanan yang sihat dan seimbang serta bersenam sekurang-kurangnya 3 kali seminggu.
Masalah Kesihatan Berkaitan : Buah pinggang, pundi kencing, kemandulan, pembuangan air kecil yang kerap.

================================================

Kod Asas : 7
Kekuatan:Sangat berkemahiran dan sangat teliti apabila menguruskan sesuatu perkara. Individu ini tidak akan lupa pada sesiapa yang pernah menolongnya. Tersangat menghargai kesyukuran dan berterima kasih. Individu ini penuh dengan ghairah dan cinta. Seorang pemikir dan sukakan kedamaian dan ketenangan. Berkebolehan dalam memutarbelit kata-katanya. Menarik perhatian ramai orang. Suka mengejarkan kemasyhuran dan tuah.
Kelemahan:Suka berlawan cakap. Mempunyai pemikiran yang suka berubah-ubah. Mudah menukar keputusan. Bukan seorang yang tegas. Sangat suka “berahsia” yang tidak membantu imej anda secara luaran. Orang menganggap anda adalah seorang yang tidak mempunyai perasaan (cold) dan ini menyebabkan anda tidak mudah untuk menjalinkan perhubungan ataupun persahabatan. Anda boleh bertindak kejam jika berada dalam mood yang salah.
Perkara yang harus dipelajari:1) Belajar untuk menerima kenyataan dunia sebenar.2) Jangan hidup dalam dunia sendiri, bercampur dengan dunia luar
Golongan terkenal yang mempunyai nombor 7:Dr. Irfan Khairi (pakar Internet Malaysia), Mawi (selebriti popular), Saddam Hussein (bekas presiden Iraq), Cesc Fabregas (bintang bolasepak Arsenal), Frank Lampard (bintang bolasepak Chelsea), John F. Kennedy (bekas presiden USA),Micheal Jackson (selebriti Hollywood)

================================================

7. KAWAN / PENGIKUT
Suka bertelagah, cerewet, popular, tarik penyokong, percaya kepada mistik, moody, pemalu, suka mengasingkan diri, analitikal, suka berfikir, kekuatan kerohanian.

================================================

RABU

Suka berdendam. Jika ada orang berbuat jahat padanya, dia akan berbuat lebih jahat lagi pada orang itu. Namun dia pandai dalam pergaulan, pandai mengambil hati dan pandai menghargai orang. Suka mementingkan teman dari dirinya sendiri. Berfikiran terbuka, pandai simpan rahsia, tidak suka diperintah dalam bekerja. Keputusannya tidak seimbang, kurang pengalaman. Hatinya keras dan tidak mudah termakan pujuk. Hanya orang2 tertentu saja yang tahu melembutkan hatinya.Dalam soal kewangan, dia pandai cari duit tapi tak pandai simpan duit.Cintanya pandang pertama dan rela berkorban kerana cinta.Seksualnya tinggi dan kuat, romantik ditempat tidur dan pandai berasmara.

================================================

teruk sungguh perangai aku ni...
hahaha...
jgn ikut kalau yg negatif

3 comments:

emhoho said...

selamat hari jadi akk.. :D


عن أبي هريرة رضي الله عنه: قَالَ رَسُوْلَ الله صلى الله عليه وسلم:

“Manusia seperti logam, terpilihnya mereka semasa jahiliyyah terpilih juga mereka semasa Islam, sekiranya mereka faham”

Lydia Amanda said...

aha.. bufday akak lambat lagi la nina...

saje je nak post bende tu..

AyuE said...

saya suka no 7 jugak...=p