Friday, July 23, 2010

aku adalah pelajar tahun satu

hehehe...
diam xdiam.. aku dah jadi pelajar semula...
happy giler... yela..malas nak keje.. dalam awal bulan aku pg mendaftar kan diri kat UTM.. and then sekalai lagi balik JB nak bayar yuran dan segala2nya lah... tapi masih takleh setel utk RMC..

skang ni aku masih keje lagi kat scope ni... ade lagi mase seminggu utk menghabiskan sisa2 kehidupan di scope.. bunyi mcm ape je... haa... aku da keje kat sini 9 bulan kot... lame tu... but cannot challenge member2 aku yg len. banyaknye dah lebih setahun...

berbalik pada cerita master aku ni...
aku akan buat tajuk yang sama mase aku jadi RA... tapi pengubahsuaian yg besar la... but insya'allah.. venue buat experiment still same... UPM la jawabnye... nak harapkan UTM... berjanggut la..

So target paling utama utk menghabiskan master dalam mase setahun.. terlebih satu sem tu kire okla.. tapi yg paling penting... i got big plan next year... hehehe.. :P berdebar2nye lah nak tunggu mase tu...

ape yg best skang ni adalah menjadi seorang student... mmg best... boleh belajar.. beraktiviti...
aku rindukan semua saat2 tu... next week aku akan berada di UTM nak berpuasa kat sana.. tu yg paling seronok :)

but i will miss someone badly....

=_=''

No comments: