Saturday, July 24, 2010

critical illness?? no la...

semenjak kebelakangan ni...
aku byk mengalami simptom2 sakit2 kritikal...
tapi just a simptom...

aku tak tau sama ade disebabkan kurang rehat atau demam...
badan xpanas... tapi batuk2 selsema..

yang paling aku xgemar bila kene sakit dada...
sakit giler... air mata je meleleh...
not only a pain.. coughing, flu, but also feel dizzy
fatigue, and lost appetite..
mana xnye... bau makanan je nk muntah...
makan sikit je.. pastu xabes...
wisau giler...

tapi makin lama da ok skit...
cuma bila nak jadi tu..
haaa.. mulala.. batuk2.. pening2
aiyark!!

tutup la citer xbest ni...
sebab seday memikirkan...
dengan hal org kat sekeliling aku...
ingat aku sakit main2 ke
siot jer...

dah malas nak jumpe Doktor..
da bosan makan ubat...
what i have to do is...
bertahan...
kuatkan semangat...
anyway i have to be strong bcoz i will live alone soon at JB..
hahaha...

terasa mcm nak berlari2~~~
*perlu ke??

No comments: