Wednesday, July 28, 2010

bla bla bla... tet #^$&^$*(%

aku senang marah??
haa... ni mmg aku la.. senang marah senang bertukar perasaan... mcm2 la... anyway.. setakat dah agak pandai mengawal... tapi ade satu kisah...

sedang aku menjalankan tugas aku.. ade org ni tak paham bahasa.. al maklumlah org singapore... kalau dorang tengking2 aku bukan2.. berlagak.. budget pandai... bile aku menekan kan suara aku... dia kate aku marah... user lain tak macam tu pun... singapore je kecoh...

no wonder chennai kalau nampak kol dari singapore xnk angkat... wakaka... kalau la aku diberi pilihan mcm tu aku pun xnk angkat... ade kisah len gak dimana seorang staff ni.. die budak baru.. berdasarkan staff no die... die xberapa paham.. ntah ape yg die btau manager die... manager die sembur kat aku... mase gua terbakar beb... tapi relax...gaduh $^%%&%^*& bla bla bla.. tup tup... anak buah die yg salah... tak puas hati btol aku... aish.. ni suda lebey.... last2.. problem solved..

another story plak...aku difahamkan utk dapatkan access right ni besela... kene raise request.. ade la makhluk ni xnk raise... berkeras xnk.. die panggil la manager die.. pun cam bangang gak berkeras xnk... aiks.. sume nak panggil manager ke... mentang2 aku nak benti keje dah.. sume pakat nak ngamuk panggil manager ke... siot jer... tapi xpe... die kene sekufu la.. so naseb bek manager aku yg jawabkan... tapi at least aku da belajar nak lawan ckp org gile...

berdasarkan analisis yg gua buat sendiri... dalam satu hari kalau xkene marah ngan org singapore mmg xsah.... xde manner... berlagak.. mcm kat dunia ni... ade masalh die jer... lagi satu.. mane2 org malaysia ke thailand ke filipina ke... kalau da keje kat SG atau support utk singapore samela perangainye.. berlagak... pemikiran same jer...

perkara ni membuatkan gua xhingin nak ke singapore.. harapkan negara je canggih.. pemikiran huh.. xmcm org asia.. ntah dtg dari planet mane la... aku suke jepun... jepun mmg besh!! hormat org.. org asia patutnye tgk jepun.. mcm mane jepun punye pemikiran dan adab2 mereka dengan org lain...

kla... cukup la tu nak luahkan perasaan...
*tinggal 2 hari lagi bekerja kat sini...

2 comments:

iFFa said...

waa dan kami terus mengadap perangai mereka yg ngada2 tu.. sabo je la T.T

Lydia Amanda said...

selagi boleh bersabar.. kite perlu sabar... k