Sunday, July 25, 2010

x boleh bersabar lagi...

terasa sesak nafas ketika marah... terasa bagai dicekik dan ditoreh je hati ni... tapi semua ni xkn berlaku kalau org yg paling hampir dgn aku memahami aku... kejadian mcm ni berlaku menyebabkan aku rase.. aku xnk dok rumah lagi... everything is annoying me... supposedly my home should be like a place that i should be warm, comfortable... but then what i feel is both of them treat me like i am adopted children...

really hate damn much...

kenapa dari aku kecik sampai kebesar aku terpaksa menelan pahit.. dan terlampau pahit.. pedih dan terlampau pedih... kesengsaraan yg teramat... kenapa jadi mcm ni... perlu ke aku dibeza2kan seperti ni...

ape salah aku dan dia... dia bekorban utk aku... bukan aku yg meminta aku sakit mcm ni... ingat aku nak ke diri ni sakit macam ni.. nak keje susah ape susah.. menyusahkan org... ade org jaga anak ko mcm ni da cukup baik la... mak dia pun tak pernah kata kat ank die mcm tu.. inikan ko.. org luar.. perlu ke??

skang ni aku da 24... bukan nak kate aku ni besar sgt... tapi aku masih perlukan kedua2nya... tapi bile korang rumitkan keadaan... aku da makin benci... xnk lagi berdekatan... xnk lagi korang sakitkan hati die... org yg ko ckp bukan2 tula yg menjaga aku.. sewaktu aku sakit.. hanyaa dia je yg bley terima aku yg kekurangan... sedangkan aku yg mempunyai pertalian darah dgn korang.. korang tak suka dengan aku.. tak boleh terima keadaan aku... merungut sebab aku sakit... ntah ape la dorang ni...

lepas ni... aku xkn lagi berbaik2... aku sekadar bertanya khabar dan aku nak berjauhan.. xnk lagi dekat... di mata dorang aku la yg paling teruk...

aku harapkan dia tak mudah berputus asa terhadap aku selepas apa yg terjadi...
walau ape pun dialah yg terbaik... terima kasih kerana memahami

1 comment:

y@n@ M!B said...

i have the same prob as yours too =(

sabar and try to do the best in ur life...akn dtg mungkin dorg akn nmpk jugak =)