Wednesday, December 22, 2010

kecewa dengan diri sendiri...

aku dok pening pale pk.. apsal mcm ni.. kenapa la xde yg nak paham aku... aku kate aku balik rumah nak buat ape.. tapi last2 ape jadi?? hmm... kecewa dengan diri sendiri... sepatutnye lah balik buat keje research aku. write satu chapter pun da bagus.. ni x.. aku lebih fokus menguruskan hal rumah.. buat keje rumah..memasak menjaga budak2 kecik membasuh dan macam2 la.. ptg da penat... nak buat keje pun da xlarat.. malam nak kene siapkan makan malam plak.. bukan la nak masak pun.. melayan adik2 plak.. waaa...

sedih ngan diri sendiri bile semua keje yg aku buat xdihargai... yela.. adik sendiri xpernah menghargai.. malah menyakitkan hati.. sebulan dok rumah.. tapi xde hasil.. bertambah sakit kepala aku.. yela.. dah janji ngan supervisor nak siapkan satu chapter and scientific letter.. tapi ape hasilnye?? xde... lagi berapa hari je nak balik JB.. waa.. takutnyer...

camne nak grad on time.. mcm expectations aku 1 n half year jear.. damn... nak jaga hati family.. diri sendiri susah.. kenapa selalu camtu.. xadil.. kadang2.. aku pun xtau ape salah aku.. mama selalu bersikap dingin jer.. kadang2 sedih.. tapi mcm xperlu sedih... sebab?? aku da lama kene mcm tu.. so dah xkisah.. tapi sebenarnye kisah.. kalau aku tgk ayah aku lagi sedih kot.. mungkin ini contoh terbaik didepan mate aku supaya aku xbuat camtu...

terima kasih enchek.. yang selalu bagi semangat kat saya... xpernah jemu.. tujuh tahun.. enchek amat2 mengenali saya..

xsabarnye nak kahwin.. maybe da cukup berat ape yg ditanggung sebelum ni.. sampai aku pk camni.. teruk betol aku ni... mmg tersgt kecewa ngan diri sendiri...

:> sorry xde niat nak burukkan sesape.. hanya luahan hati..

2 comments:

Anonymous said...

sesunguh ya,...sesuatu yang berlaku ada sesuatu di sebalik ya...
maka kita sebagai insan biasa kene banyak kan bersabar...itu lumrah kehidupan...
pepatah berkata bersusah-susah dahulu , bersenang senag kemudian.

tetapi harus di ingat bila kita senang itu juga dugaan..

dugaan senang adalah lebih sukar berbanding dugaan ketika susah.

ingat lah SESUATU itu amat bermakna

Lydia Amanda said...

thanx bg nasihat