Friday, December 17, 2010

Perempuan bangun lambat!!

sakit jiwa aku bile melihat perempuan bangun lambat + menyusahkan org.. ni bukan kes dengki ok.. tapi rase mcm nak sekeh2 jer.. aku xkisah kalau ko berada kat hostel ke rumah sewa ke ape ke.. asalkan jgn rumah sendiri or rumah keluarga org len... pantang btol...

kisah dlm rumah aku sendiri..
aku bangun dlm kol 7.30 kalau cuti (bendera merah) terus buat keje rumah...
adik2 aku plak.. umur 15 -17 tahun perempuan.. bangun kol 11 pagi - 1 tgh hari..
ade ke patot???

samela dengan kawan adek aku gak.. bangun lewat.. eeee xmalu btol.. dok rumah org bangun lewat... eee... bukan aku nak suruh buat keje ke ape.. at least bangun awal la.. tunjukkan attitude yg bagus... mmg aku tau lambat lagi nak kahwin.. tapi bangun awal.. senang aku or tuan rumah nak mengemas..

aku pun xpaham... kalau xsihat adela exception.. yela perempuan kadang2 period pain la.. demam la mcm2 lagi... tapi xkan la setiap hari ko period pain kot... agak2 la weh... sampai ayah aku terpaksa jerit kejutkan adik2 aku yg perempuan ni.. ee..

dahla bangun lambat.. pemalas.. xbuat ape2 keje pun.. memasak aku.. mengemas aku.. basuh baju aku... kalau belajar xpe gak.. ni dok terperap kat bilik.. dengar lagu keluar mkan tgk tv tu jela kejenyer.. membesarkan bon***

ee... geram..

No comments: