Thursday, December 30, 2010

sebulan = 1jam

setelah sebulan aku mengadu domba dalam blog yg tiada jawapan...akhirnyer.. terjawap sudah didlm masa satu jam bersama lappy tercinta... bengong tol.. sepatutnye keje aku ni dah lame aku siapkan.. before balik KL.. tapi sebab ade "masaelah" yg xterduga akhirnye danak hujung2 taun baru dapat siapkan.. alhamdulillah..

thanx kat capeq and shaida... tuan rumah memberi aku tumpang kat rumah die.. utk aku siapkan keje2 ni... huhuhu... kat rumah banyak sangat gangguan... yela.. jadi surirumah sepenuh mase la katakan... ehem.. tapi lum kahwin lagi... eceh..

kat rumah kalau bangun pagi je dah kene wat itu ini.. sampai la ke lepas zohor.. lepas zohor paham2 jela.. ngantok ya amat... kalau xtido tgk tv citer korea... itu jela kojo nyer.. malam besenye melayan adik2 punye karenah... i kan babysitter.. bukan adik sendiri je nak jaga.. anak org lain.. ank sedara dan mcm2 lah.. so tersaNGAT penat.. memerlukan rehat yg cukup utk bermula hari esok...

so dengan perasaan kecewa dengan diri sendiri.. i pun pergilah ke rumah capeq.. keje yg sebulannye xsiap2 akhirnye dpt siapkan dlm mase sejam... terbaek... dengan esok cuti leh jenjalan shopping ngan enchek tunang saya... hehehe tanpa risau keje xsiap... yeay!!

No comments: