Saturday, April 25, 2009

ABC, banana split, dan Tasik



Hari ni.. aku rase mcm kurang je dihari permulaan.. yela.. aku ingat ade org nak bawak aku pg karok.. hehehe.. tapi apakan daya.. tak jadi.. hmm.. then tibe2 pqah msg ajak makan.. aku pe lagi perut tgh nyanyi lagu rock.. pg la.. mkan nasi goreng.. huhu.. nasi goreng penuh ngan sayur.. sayur aku tak suke.. tapi aku makan la jugak.. maaf la ida.. aku tak abis makan.. huhu..

aku pun mule pk.. ape nak buat hari ni.. hmm aku pun mencadangkan kite makan ABC kat kolej 11.. dah lame tak makan kat situ.. dorang pun setuju jer.. dalam mase yang same aku dapat tazkirah free dari pkah.. wahwah direct siot.. ape makcik cleaner? (sori ye pqah saya tak kisah pun) kahkahkah..

lepas asar aku pun g la k11 ngan dorang.. terserempak ngan eddy photostat.. MAMARAZZI.. hahaha.. die panggil pkah.. kecian hahaha.. terus la aku gerak menuju ke ifmi.. order dengan penuh semangat.. hahaha.. aku order la ABC.. bile aku dapat je aku terus je terkam.. hahaha.. wahh memang sedap... da siap aku pun mule melangkah menuju ke tasik... bagi ikan makan.. hehehe... best.. dah lama tak bagi ikan makan.. makan2 amik gambar.. seronok... amik scenery UTM.. hehehe..

then balik singgah CP makan nasi ayam... hahaha... makan syer ngan pkah... aku rase hari ni hari makan aku.. wah... aku dapat berita aizat faruq datang UTM.. ape lagi pas maghrib nak jumpe die.. dah lame tak jumpe.. pas maghrib jumpe la aizat.. aku pqah funny sheilla dino syafiq and aizat.. lepak dari kol 9 malam sampai kol 1... bapak la lame gile.. aku rase nak terburai perut aku gelak... wah memang hilang ilmu.. kihkihkih.. lagipun aizat belanja.. memang seronok la.. hahaha... then habis kami pun balik..

skang ni la aku tgh menulis blog.. hahaha.. kla.. aku rase da panjang.. tgn pun nak krem.. k daa...

2 comments:

NAA said...

huhuhu...da lama nak comment kat blog kak amanda..tapi tak leyh...

skrg baru dapat bagi comment...

nice blog...hehehe..

selamat datang ke dunia blog..& selamat menjadi penulis blog tegar...

hihi..

Lydia Amanda said...

kahkahkah i would be blogger yg tegar.. hahaha... thanx ar bagi comment.. neway ade problem skit awal2 haritu.. tapi now sume org leh komen... yeehaa..