Saturday, April 25, 2009

MSAM 2009 (pg angsana la...)

Ayu nyer gambar ni... nasib la uncle tu nak amikkan gambar.. tapi tertutup mini cooper aku..

Ni la muncung depan mini cooper yang comel... cantikkan.. jgn jeles ek.. aku nak amik gambar penuh tibe2 je ade girls tu da berdiri tepi tu.. xjadik la..

3 Dara pingitan.. kahkahkah.. aku dah nak tergelak gile sebab ade org gelak kan kitorang.. hampeh je.. baru nak budget cun

Ikan Oh Ikan.. kenapa engkau comel.. kahkahkah aku bergambar ngan ikan emas yang sgt cute.. ikan emas ke tu??


ni gambar kitorang ngan dato ape ek?? lupe la.. tapi wanita pertama yang pg kutub tu la.. adehhh


Hari ni aku sgt exhausted.. yela.. aku dah lame tak g jalan2 terutama sekali naik bus.. dah tu aku tak cukup tido plak malam tu sebab panas.. berwap.. hahaha.. ni adalah pertama kali aku pg angsana naik bas.. tertanya2 aku berapa tambang bas dan macam yg bermain kat fikiran aku.. kitorang da gelak2 dah.. apela dah macam budak first year naik bas lagi.. nak buat camne.. kami tak mampu..

dipendekkan cerita sampai di angsana kami terserempak ngan tola mase nak makan kat food court angsana.. aku leh plak order wantan kering.. dalam UTM pun ade.. asal lak nak makan kat luar itu gak.. takpelah lagipun aku takde selera sgt nak makan...

kitorang pun mengambil keputusan utk pergi ke MSAM 2009.. ape tu?? Masam ker?? kahkahkah tak lah.. MSAM tu minggu saham amanah malaysia.. aku pun tak tau ape tujuan aku pg... yang pasti aku ni ikut je org.. masuk2 je dalam dah macam kat kaunter imegresen.. minta ic.. scan.. pergh aku nak masuk dalam simposium je.. bukan nak terbang pg london..

yang pastinyer kitorang ni dapatla kertas biru.. laaa.. kene masuk peraduan.. aku ni memang la blur ya amat.. aku ikut je dorang tulis ape.. dorangg jawab A.. A la aku jawab.. org kat sekeliling aku ni sumenye dok bz cari jawapan.. hmm sume nak menang MOTOR.. kahkahkah.. mcm iklan power root SAYA MENANG MOTOR.. hahaha..

kitorang ni pun terus berjalan didalam kesesakan org.. mate aku ni kejap hijau.. kejap merah.. kejap kuning.. pening... da mcm traffic light.. sume dok pakai uniform.. pastu dok tanya2.. aku bab2 mcm ni aku geleng kepala jela.. konon2 tak paham.. hahaha..

yang syoknyer ade port menarik je kitorang nak amik gambar.. tapi aku paling excited bile nampak ikan.. aku nak btau korang la.. arrangement booth memang mantap.. kalau la INATEX kat UTM tu leh wat camtu.. bapakla... aku sallute ar... jln2 jumpe shebby?? sape tu ek.. aku kureng kenal.. ohhh pengulas bola.. yang jadi coach MY TEAM.. aku pun da blur2 dah bile lame sgt dalam tu.. last2 kuar dapat beg jer.. bley ar.. bley bagi adik aku nak bwk pg surau..kahkahkah...

kitorang pun bergerak ke angsana semula... jalan2 aku da memang penat.. sampai kat level 5 aku pun da mule rase tension dan terkenangkan sesuatu di aras 3 dan 4.. huhuhu byknyer baju warna hijau.. idaman aku.. tapi dah musnah harapan.. hmm aku pun lenjan la daytona seketul.. walaupun aku taklah hebat sgt.. tapi aku bangga la ngan pencapaian aku main sorang2 dapat no 3.. kuikuikui.. tapi aku puas hati sebab dapat lepaskan geram.. then kitorang pun balik...

singgah jusco taman U.. idaman setiap pelajar UTM.. kahkahkah.. aku dah lemah longlai aku duduk je kat kerusi ditemani funny dan hantu kuning.. nasib time tu ade lagu kegemaran.. aku layan la.. rehat.. then balik naik bas UTM.. panas gile tunggu bas.. aku da mandi peluh.. pastu bas mcm sardin... sampai KTDI aku terus blackout.. kahkahkah.. that all.. FIN

2 comments:

Unknown said...

wahaha..xdpt moto jugak akhirnye..
penat tp best..da berkurun xpegi angsana..
umm..antu kuning tu amende?

Lydia Amanda said...

aha... antu kuning tu org etiqa.. aku panggil antu kuning.. kahkahkah...