Tuesday, April 28, 2009

PaPer Law

Aduh..Kenapa la aku rase bertambah sengal je setiap hari.. aish.. bahaya tol.. maybe mind set ni dah berubah tak macam dulu.. aku rase la mind set dah nak habis belajar ni payah tol.. lagi bertambah malas.. aku baca UN treaty jer.. itupun skip2.. pastu bile tgk je soalan.. mak aih.. killer gile soalan die.. aku rase kan die kate selalu aku bg soalan senang.. so ade je yang nak kuar awal.. skang ni aku bagi yang susah.. takde satu pun kuar..

aku dok tgk sekeliling... org len mcm ade je bende yang dorang nak isi.. aku ni 30 minit je da siap.. mati kutu dok dalam tu.. da siap tgk sume soalan dan jawab mane yang aku tau.. yang tak tau aku belasah jela.. aku da bosan jawab exam.. tolong... aku dah la tak ade nota pasal remote sensing policy ngan ape2 yang berkaitan law di malaysia.. copyright act la.. aduh.. membelasah jer

takpela.. ni la balasan pade org malas cam aku.. usaha takde.. dapat la ni... hmm..aku bukan dilahirkan utk belajar law..adehh..xpaham satu pun.. got two more paper to go.. better read the note and study it..

7 comments:

ieda_kirozama said...

mmg ssh paper td..byk gler aku ngarut..argghhhhh...

Anonymous said...

haha..sama2 lah.. nt expected... huhu..i pon x baca part remote sensing law n copyright in malaysia.. habis la i kali ni...

Lydia Amanda said...

aku pun...huhu.. hancus..

Unknown said...

tau xpe..unexpected...mungkin i yg malas ni yg rase unexpected..mesti ramai yg dpt score...

Unknown said...

haha..mungkin i yg malas ni rase unexpected...mesti ramai dpt score

Lydia Amanda said...

alahai jaw... you tak baca pun you ingat.. kuikuikui... xpe.. i da malas nak pk.. asalkan grad on time jer..

Unknown said...

btol... i nak grad je... hehe