Tuesday, April 19, 2011

1300-13-1300 down??


hari ni adalah hari paling bosan dalam idop aku..
pagi attend meeting yg menyakitkan hati..
seb baik ade dua biji kuih kegemaran utk mengisi perut g berirama riang

balik dengan hampa dah macam org tua lutut menggigil..
almaklumlah.. demam baru nak kebah...
tekak pun masih merah (ade ke kaler lain)

sampai bilik dengan perut mintak McD..
apelagi tepon motorola aku yg pecah tu gagah menghubungi
1300-13-1300
selama dekat 5 minit aku mendengar lagu
baru la ade yg nak jawab...
kredit aku jalan kot..

kebiasaannye die da tau sape yg kol kan??
tapi kali ni die tanya mcm2

xseperti prosedur yg biasa
die kate nanti ade org kol selepas aku order..
katenye sistem down..
dari pukul 2.20 ptg aku tunggu sampai skang..
batang hidung McD pun xde..

xpe2 aku memahami.. bese la server down la kot siang tadi..
xdpt mcd tapi aku dpt nasi lemak free.. wewuwu..

mcm xcaye jer.. (mcm la org len xpernah dpt)

p/s: aku ni kan sabar orgnye.. wekkkss muntah hijau

2 comments:

lady dyana said...

oh.. baeknyeee ati~ hahahah...
muntah merun wekkkkkkkkkkkk :P

Lydia Amanda said...

hampes... akak baru nk jadi baik.. ces