Monday, April 25, 2011

rumah dipecah!!!

rumah aku dipecah
suke je kan buat tajuk yg gempak..

ekceli rumah aku tgh renovation..
so aku amat2 lah bz..
tapi esok bz buat bende lain..
luse bersama sepupu tersyg.. hahaha yana muntah hijau jap g..
sehingga la hari lepas si ujang punye kenduri..

kenapa lame sgt ek??
sebab aku VVIP dorang.. yeay!!

lepas ni maybe stop for a while utk menumpukan perhatian pada bakal pengantin..
and aku harap aku sihat sepanjang majlis berjalan..
doaku..
semoga selamat2 selalu..
meow..



4 comments:

Suhairi said...

Doa yg terbaik...:)

Lydia Amanda said...

tula yg terbaik dari ladang

yanamib said...

yana muntah pink je =P

insyaAllah sehat iza duk rmh yana tu..hehe..klu xsehat sumbat vitamin byk²..weee~ =P

Lydia Amanda said...

hahaha.. muntah la pink pun.. hahaha... ni pun kene makan vitamin..