Thursday, April 21, 2011

Mak den ketawa lah..

ape kene mengena ngan mak den.. kalau die ketawa pun..

===
==
=
|

ekceli mak den org nye sgt2 la serius..
bak kate ayah den.. "Orang mati je SERIUS"

kihkihkih...

kenapa mak aku ketawa??

alkisahnyer

mak aku ni xberapa tgk tv
tapi lately die sgt layan raja lawak..

mak aku fall in love with JOZAN
mak korang ade x camtu??

disebabkan hanya tiap jumaat je mak aku akan ketawa sampai nak pecah perut...
ayah aku sanggup langgan pakej mustika.. amek ko..

kata ayah aku.. "baba nak gembirakan mama ko"
auww cuweet sgt..

kalau anak2 die buat lawak xde plak gelak camtu
accept lawak pakai underwear cap cili..
oppss..

ape yg ko da buat JOZAN pade mak aku...???


"bapak nak esok ko kuar MABUK balik XMABUK"
dem yu..

lenguh pipi aku ketawa..
xkisahlah lawak recycle ke ape ke..
asal buat mak aku gelak..

aku HAPPY
kami sekeluarga HAPPY

||
||
||
\/

p/s:semua ketawa luar biasa bile tgk mama ketawa

4 comments:

lady dyana said...

"lawak pakai underwear cap cili.."
apekah?? hehehehehe..
tensi lagi ke?

Lydia Amanda said...

kisah zaman dulu2 tu.. org tanya.. ko pakai underwear cap cili tu xpanas (pijau @ hangat) ker??
tension tu xde lah sgt... tapi da agak bengong

YanaMIB said...

kena jemput jozan aa cemtu dtg weds yana..nk gak tgk mama iza ketawa =P

Lydia Amanda said...

kalau de contact no. ok gak.. hehehe... mmg suke la..