Tuesday, April 19, 2011

aku photographer??

entri ni adalah utk promote diri aku sendiri.. (berlagaknyer)

well.. aku bukanlah photographer yg pegi belajar tinggi2 dlm bidang ni..
aku hanyalah insan biasa yg minat kat tangkap menangkap ni..

\\\///
\\//
\/


/\
//\\
///\\\

aku hampir nak delete je blog ni..
tapi bile pk2 balik.. kalau tutup or delete.. bosan xtau nak buat ape plak..
so its still remain..

neway template pun da tukar..
sebab pe lah aku tukar??
sebab aku sendiri pun bosan..

bior la kalau org nak kate aku gune yg template disediakan..
yg penting aku tukar.. sebab aku da xlarat nak tgk..

cerite lain plak..
aku dah nak..
!!kahwin!!
yeay.. seronok tau...

sesape yg kenal aku... aku eh saya.. nak jemput korang...
ke majlis saya.. *skema jap*

4hb jun 2011
Dewan MPS taman Kanching Jaya Rawang selangor..
sile dtg..
almaklumlah.. xramai kawan.. so leh jemput reramai..

tukar topik..
sesiapa yg memerlukan khidmat photographer..
sile contact saya
harga depends on package dan flexible..

itu saja..

**selalu sgt bercakap sendirian di blog**




2 comments:

YanaMIB said...

blog je yg suka nk dgr ckp kita..hehe =P

nk yana tlg promote bisnes iza ni x?? pi buat banner..nnt yana tepek kt blog kt ruangan iklan tu =)

Lydia Amanda said...

hahaha... itu la pasai.. blog je mendengar luahan hati ni..

nanti iza buat banner baru utk blog iza kasik kat yana..