Monday, October 5, 2009

ape kes??

aku pun tak paham..
masalah yg timbul bile aku da mulekan hidup yg baru..
bersusah payah utk bgn..

skang ni mcm mane aku nak bercinta dengan org yang tak cintakan aku??
ha.. cube korang jawab..
ape nak jadi lah.. aku ni perempuan.. bukan bley sesuke hati nak terhegeh2 kat laki..
dulu da puas da aku suke kat org.. tapi org da tak suke kat kite..
benci.. terluke.. takde perasaan.. so what for?? buat aku cam batu..

aku pun tak paham.. dah ade org yg bley terima aku.. seadanya..
perlu ke menyakiti hati die??

3 comments:

miera a.k.a merr said...

haish...marah sungguh ni...apa pasal? stori gk sket..

Lydia Amanda said...

cinta terhalang oleh orang tua..
wakaka..
nak bercinta dengan org yang die suke susahla.. org tu bukan suke pun kat kite.. huhuhu

miera a.k.a merr said...

ha,...itu macam paham...