Monday, October 5, 2009

lame x update

minta maaf la kepada pembaca blog aku.. aku dah lama tak update blog..
almaklumlah.. keje berlambak.. asyik pg sane pg sini..
tenet plak so slow.. so now ade mase skit aku leh ar nak share ape yang aku dok bz selama beberapa hari ni..

firstly pasal keje..
aku pg ke fakulti lain berjumpe dengan Dr2 dan Prof2 utk mendapatkan maklumat tentang bakteria yang infect crop kitorang.. byk gak yang perlu dipelajari.. lain plak bidang yang kitorang pg.. so byk yg kitorang tau..
kitorang ade gak pg kementerian pertanian dan industri asas tani.. ladang sayur zenxin.. dan jabatan pertanian.. ape yang kitorang dapat belajar ialah macam mane nak berurusan dengan pihak luar.. mostly dorang ingat kitorang student.. tapi xpelah.. asalkan dorang leh share maklumat..

secondly pasal raye..
memang kitorang setiap hari ade je jemputan ke rumah2 dan majlis rumah terbuka..
memang razeki la.. dan aku masih terasa mcm student lagi.. hehehe..

thirdly.. xde pape.. hihihi
ape2 pun aku ni tgh demam.. nasib larat lagi nak bergerak..
masih minum air sejuk..
dan masih boleh makan..
kepala aku rase berat je maybe sebab demam..
teringin nak makan tomyam.. nyumnyum..
alhamdulillah juga sebab urusan kerja kitorang dipermudahkan..
walau susah mcm mane pasti ade jalan..
thanx kepada yg membantu..

No comments: