Wednesday, October 14, 2009

Teramatlah bz

semenjak ni aku bz dengan kerje.. and kene ulang alik ke KL
alhamdulillah.. even keje aku ni agak sukar.. tapi dapat diselesaikan sedikit demi sedikit..
cume tahap kesihatan aku mule terganggu.. otak da mula tak seimbang..

ade something yang aku pikirkan.. bley kate ia sgt mengganggu fikiran..
aku da mule rase tak stabil mcm dulu..
aku tak bwk ubat ke sini.. agak sukar jugak bile da sakit..

ade berita baiknye.. aku dapat offer keje sebagai customer support engineer.. di Emerio..
iskandar malaysia aku tak g la kot.. sebab elaun kecik..
so alhamdulillah keje yang aku dpt gaji pun agak selesa..
bak kate org.. aku da leh demand.. sbb da ade pengalaman..
ape la sgt pengalaman aku.. pengalaman interview byk la..
hehehe..

so insya'allah next month i'll be working in KL..
doakan aku dapat beli kete..

aku pun nak tumpang gembira.. akhirnye my friend da baik ngan awek die..
puas lah aku bising kat die.. akhirnye die ok..
ape yang aku nak btau.. hargailah seseorang itu.. kekurangan die kelebihan kite..
kekurangan kite kelebihan die.. kite saling melengkapi..

jauh disudut hati aku.. aku tau aku da buat kesilapan yg sgt besar dlm hidup aku..
aku tak nak ulangi lagi.. sebab ia sgt meninggalkan kesan buruk kat hidup aku..
semoga Allah sentiasa memberi petunjuk kepada aku..

kepada org yang pernah membahagiakan aku.. aku ucapkan berbyk terima kasih..
maafkan aku kerana aku membuat hati kamu terluka..
semoga allah merahmati hidup kamu semua..

p/s: kalau rase tak senang or ape2.. buatlah solat sunat.. insya'allah kite akan rase mudah dan tenang.. bersihkan hati dan senyum selalu :-)

Doakan kesejahteraan dan kesihatan aku.. (huhu.. mcm da nak mati plak..)

No comments: