Saturday, April 17, 2010

beratnye.. mata

air milo 20 sen ni selalu je buat aku bertambah mengantok...
tambahan plak.. keje hari sabtu mcm ni..
org lain sedap tido kroh kroh kat rumah...
AKU?? dihadapan PC aku yg berhabuk ni.. dlm tempat yg agak
dingin... (bukan dlm peti ais) tapi kt opis kesayangan bos aku..
aku xpun...

bercerita tentang ape yg perlu aku buat dan hadapi setiap hari...
eh xperlulah... aku rase org da bosan plak baca...
tapi semakin hari bertambah beban keje.. yela makin lama makin senior
eceh.. budget la plak...

ceritera aku di masa hadapan masih belum jelas...
org mesti pening ngan aku..
kejap nak keje kejap nk belajar...
tula sebelum ni memang nak belajar..
tapi xde kekuatan utk menghadapi konflik dalaman...
wakakaka..

mase tu bley kate tak leh terima kenyataan..
skang alhamdulillah... selepas bermuhasabah diri...
terjadi la aku sekarang...
lepak jer...
tak yah kalut2...
org lain yg kalut tgk aku relax...

skang aku harap aku dpt sambung belajar sgt2...
bukan aku xsuke keje kat bank ni..
banyak perkara baru aku belajar..
terutama pasal technical...
walaupun dulu aku tak lah buta IT..
tapi belum cukup ilmu didada ni...
aiseh...

jiwa aku ni bergelora terhadap program2 yg dijalankan oleh junior karisma
gua tak bley tahan bro...
seyes jeles...
kepala otak aku ni da beku dah dudk kat bukit jalil ni
dah lama tak diperahkan utk jadi fasilitator..
maybe usia meningkat style aku pun dah lain
tapi aku rase jiwa aku masih mude dan ranggi..
wakaka

cerita tentang diri sendiri pasal cinta..
semalam da dpt lagi kaunseling dari cik pikah...
bak kate die... mane yg kuat kat dlm hati
itulah tandanye...
hahaha... da macam dalam adnan sempit...

waaa.. da banyak.. so wa kene cau dulu..
mau buat keje..

No comments: