Thursday, April 22, 2010

***CoMmit SuiciDe***

aku pun tak paham kenapa nak bunuh diri...
semenjak dua menjak ni...
macam2 kes..

bercerai ngan isteri.. balik dari mahkamah bunuh diri..

hari ni dalam sejarah..
jiran aku nak bunuh diri..
aku dok sedap ngah berborak ngan zarisya..
aleh2 dengar bunyi riuh kat luar rumah..
aku pada mulanya dok je dalam bilik

pastu tetibe zarisya dtg.. muke pucat
ckp pasal jiran...
aku pun ape lagi... bergegas la kuar..
eceh.. potong mood betul.. tgh bercerita syiok2..

pada mulanya.. aku xberani nak masuk dlm rumah tu
aku ingat da mati kan..
tapi masih nyawa2 ikan..
aku pun masuk la...
condition nye agak teruk..
dah bleeding kat kepala.. and mulut...

nak tenangkan isteri die bukan main susah
asyik jerit jer..
aku panggil anak2 die.. bawak anak2 die keluar.. and pujuk anak2 dia

anak2 die masih kecik wo...
kecian wey...

mase tu memang kelam kabut..
aku balik rumah panggil ayah aku and mak aku...
pasti aku panggil jiran aku plak..
kol ambulans.. 40 minit kemudia baru sampai..
dem..

kol polis 10 minit dah sampai...

semua org risau la..
mane la tau ape2 jadi mase ambulans lum sampai..
yela.. tak pernah rase mcm ni..

aku dok kehulu kehilir..
bila ambulans sampai...
bapak la.. siap berjemput lagi tau...
lambat!! semua lambat..

aku rase mcm nak ckp je.. cepat la weh...
tapi aku bukannye Dr..
mmg begini rupenye...
aku tido agak lewat malam tadi sebab..
aku tak berapa nak sihat..
masih weng2 kepala aku ni
then.. makan ubat.. pastu tido...

2 comments:

emhoho said...

ha??? sape2???

Lydia Amanda said...

hehehe... cube teka.. belakang rumah nina jer...