Sunday, April 11, 2010

latest activities...

update pls...

lame x update blog.. blog aku pun da tak sehangat dulu.. (dulu tu hangat ke?? cam hangit je)
for the past few weeks aku agak bz dengan masalah2 family aku..
so aku xberkesempatan menaip mahupun menukar template blog aku yg dah lame dlm keadaan under construction...

but im pretty sure that nobody reads my blog during that time... wakaka..

ok activity yang aku masih ingat ialah jalan2 cari kerja, makan, karok dan membeli belah...
seperti bese.. aku ni kalau keluar mesti lah nak makan kan...
dah lame tak keluar dengan member2 setaman ni
so aku kuar dengan shikin dan zarisya..
pg shah alam konon2 nye nak cari kerja..
pg the curve menghabiskan duit...
tapi ape2 pun aku enjoy...

ni la picture2 aku mase outing...



aku dan avatar aku.... (cikin kate gaye same... yeke??)


akhirnye dpt jugak amik gambar bertiga...



e
zarisya dan cikin

g
aku dan cikgu cikin... hehehe

pada sebelah malamnye pulak...

adik aku dikejarkan ke hospital atas sebab kesihatan...
so dalam 3 hari adik aku dihospital..
alhamdulillah keadaannye bertambah baik sekarang...
so aku terpaksa mengambil Emergency leave




dan latest skali aku pergi JB.. ataupun UTM
yela.. most of the time kat UTM
konon2 berbincang pasal MASTER...
aku da rase nak belajar..
so kuatkan niat..
mak aku pun dah membenarkan...
so tinggal kumpul duit...
hope aku dapat mengumpulnye dalam mase terdekat ni
amin...



No comments: