Wednesday, April 21, 2010

mission impossible

mission aku kali ni ialah mengumpul duit...
bukan utk kahwin yer...
tapi utk sambung belajar...

tapi aku nak habaq kat korang..
penat sey... diam tak diam..
aku keje bagai nak gile.. sebulan dapat la mengumpul..
mase dok kira claim...
dalam hati berbaloi gak.. walaupun penat tuhan saja yg tau...

hari ni aku agak gembira...
satu aku dapat menyelesaikan masalah org..
kedua aku punye keje hari ni tak banyak..
tiga.. user sorang je marah2...
empat.. aku jumpe funny...

hehehe..
rindu sama funny...

sesampai je aku dirumah..
dalam keadaan agak penat dan tak bermaya..
si iffah bley plak kate..
kakak tolong buatkan iffah punye folio..
menyirap jer darah aku...
tak menyempat letak beg tukar baju
dah disuruhnye kite..

aku tak amik port langsung pasal nak pekse sabtu ni
aduh...apala nak jadi ngan aku...
well.. what should i read and study??
ohhoo....

aku da makin kesunyian di opis
lepas satu2 nak benti..
huhuhu...
bos plak tukar meja.. walaupun dok sebelah aku
tapi ade divider.. tak best
tak bley kacau bos
agak2 nye bos menyampah ngan aku kot
tu pasal die pindah tempat..
dah aku suke sgt kacau die...
hahaha..

funny kate aku gemuk
yeehhha....
seronoknyer...

No comments: