Sunday, April 11, 2010

memories....pkn (season 1)

recently... aku dpt menghubungi beberapa rakan2 aku semasa di PLKN..
mcm siti.. mahadi.. asmadi.. fendi.. dah lame tak contact mcm aidil.. last jumpe mase kat JB
aidil jgn lupe bagi kad jemputan kahwin yer... yang lain2 cam amy perempuan dan amy laki, vicky, nora, ili, hazuan, hmm dan len2.. mmg dah lame sgt tak contact...

kenangan yang bestnye time PLKN aku dapat mengenal rakan2 bukan senegeri dengan aku especially.. kelantan terengganu sabah dan sarawak...

haa...
aku jugak ade adik time PKN.. name die siti... (mcm adik beradik dah...)

dependekkan cerita kehidupan aku...
aku telah pun jatuh cinta dengan kawan aku di PKN jugak..
takyah la sebut name...
bley tahan lame gaklah love story aku...

tapi apakan daya... tiada jodoh antara aku dan die...
tidak mengapa...

mase kat PLKN jugak.. ade antara aktiviti yg aku akan skip.. (selalu tu skip)
mcm kawad.. abseiling..
time kawad je menyorok dlm khemah...

aku pulak ade tabiat bangun terlalu awal...
dek kerana malas nak berebut toilet..
aku selalu ke padang kawad awal.. kerana bangun awal...

mase perhimpunan pagi...
bak kate org.. kalau takde yg lambat tak sah..
aku tgk muke masing macam yawsu...
dan yg tak bley bla... platun sebelah aku suke suki nyanyi lagu negaraku main2...
da macam2 rentak muzik aku dengar.. last2 mamat tu satu praktikum ngan aku..

mase PLKN jugak ade gak budak2 lembut ni..
aku leh layan jer...
ade gak yg senyap.. sengih jer.. mcm ....
ade yg nakal mcm ....

korang pun tau kan...
disebabkan aku ni seyes orgnyer...
so org pun tak ramai yg berckp ngan aku...
hahaha

ape2 pun.. aku nak upload gambar PLKN nanti...
tgh cari scanner...
k.. tunggu second season..

No comments: