Thursday, July 30, 2009

AkU FoBia MotOr & AcciDent

once upon a time...
aku pernah membonceng motorsikal..
ketika itu ditakdirkan aku masih panjang umur..
motor yang aku naik tu dilanggar motor lain dari arah belakang..
dah mcm filem hindustan aku terpelanting dan bergolek diatas jalan raya
mase tu tuhan saje yang tau perasaan aku..
jantung aku berdegup kencang..
dan ape yang aku pk kan adelah.. menyelamatkan diri..
lantas aku bangun dan berlari ke tepi..
naseb tak kene gilis ngan kete..
sebabnye muncung kete tu da dekat ngan muke aku..

aku berdiri di tepi dengan keadaan ketakutan..
tapi buat muke cool jer.. tak nak org risau kat aku..
tapi kaki aku luke.. argh tu tak penting..
yang penting org yg aku sayang itu selamat jugak..

ni la story aku accident..

dan berlainan yang aku nampak depan mate..
walaweh... terjerit aku..
aku baru turun dari bas..
then.. aku terdengar bunyi seretan yang menyebabkan aku terus terpandang..
ade mamat ni motor nye gagal dikawal lalu terjatuh.. dan
motor nye diseret sedikit oleh lori..
tapi mamat tu terjatuh dan bingkas bangun menyelamatkan diri dari digilis tayar lori..
naseb baik lori tu pun tak laju.. kalau laju.. innalillah..
aku ngan adik aku kaku dan hanya mampu menjerit ditepi jalan raya..
aaaa...

aish.. macam2...

p/s: teringat video accident org kene gilis tayar lori separuh badan tapi masih hidup..

No comments: