Thursday, July 16, 2009

Stress+Sakit Kepala

malam ni aku rase sedikit lega.. dan kepala aku ni tak berdenyut sgt..
aku stress byk perkara.. first skali pasal mamat yg menghantui hidup aku..
aku tertekan gile..

second, pasal tempat kerja.. management company aku memang mcm ayam la weh..
nak hantar email susah.. fax pun susah.. sistem bodoh..
aku pun tak paham la.. TL lagi mcm ayam..
setiap hari perkataan yang dikeluarkan adalah guys make a call!!
where's your sale??
why call floor senyap..

seyes aku tak suke bab2 nak cari duit ni.. i mean bahagian sales la..

kalau korang sendiri dengar ape yang aku ckp.. sure korang tak percaya aku keje camtu..
haa.. xpe2.. aku disarankan doktor suruh tukar keje..
kalau tak aku leh jatuh sakit lagi teruk..
so aku pun memang nak cari keje len..
tapi tula cam risau gak.. kene gak cari keje len..
ya allah tolong la hambamu ini..
tadi aku g keje separuh hari je..
aku amik MC..
pening dow
balik rumah aku pun tido... sampai petang.. waa..
ni baru rase lega skit..

No comments: