Friday, July 31, 2009

MuSim DeMam

huhuhu..skang memang tgh musim demam..
sekali gus ngan influenza H1N1..

aku tgk org sekeliling aku demam.. aku pun demam..
aku demam taklah panas sgt.. tapi sengal2 bdn ade la..
batuk2 sakit tekak..(kes minum air batu byk kot)
hehehe..

sape2 yg demam tu hope cepat sembuh..
aku hope gak aku cepat sembuh dari demam dan sakit yg sedang aku alami
aku hope takde sape nak bagi aku stress buat mase ni..
kalau rase2 korang nak tgk aku mati cepat.. leh ar buat aku stress..
hehehe..

kecian jugak kat parents aku.. dah la aku tak keje..
pastu aku tak bley nak wat keje rumah mcm bese..
tak larat... terhuyung hayang.. aish..
sape ade petua nak bagi aku cepat sembuh...
susah jugak tak seimbang ni..
semoga aku tabah menghadapi cabaran ni..
alhamdulillah aku masih diberikan peluang hidup

No comments: